Ուսումնական ճամփորդություներ․ Հ․ Թումանյանի անվան տիկնիկային թատրոն, Խամաճիկների թատրոն, Հ․ Մալյան թատրոն

Մասնակիցներ՝

Ներկայացման անվանումը՝ 

Բեմադրությունը՝

Օրը՝ 

Ներկայացման սկիզբը՝

Ավարտը՝ 

Մեկնումը դպրոցից՝ 

Ժամանումը՝  

Հասցեն՝

Խնդիրները՝
Ճամփորդական կանոնների պահպանում ու կիրառում.
Ստեղծագործական մտքի զարգացում (ռոդարիական հնարքներով աշխատանք)
Բնութագրելու, նկարագրելու հմտությունների զարգացում (կերպարների, հերոսների նկարագրում, բնութագրում)

Նկարագրությունը

Ճամփորդության նախապատրաստական փուլ

Ճամփորդական կանոնների քննարկում

Ճամփորդությունից հետո տպավորությունների ամփոփում ռադիոպատումի տեսքով.

Ճամփորդության ընթացքում սովորողները այցելում են թատրոն, դիտում են ներկայացումը:

Ճամփորդության ամփոփման փուլում սովորողները պատումի տեսքով ներկայացնում են իրենց տպավորությունները:

Այս նյութը հրատարակվել է Ճամփորդություններ-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s