Ամառային ճամբար, ուսումնական նախագիծ

IMG_4369

Մասնակիցներ- 3.2 դասարանի սովորողներ

30.05.2016-10.06.2016

Երկուշաբթի 30.05.2016

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Երգերի, պարերի ուսուցում-Անտիվիրուս Կոմիտաս 2016

Մարմնամարզություն-սովորում ենք հեծանիվ վարել, պարան թռնել, օղակ պտտել

Միջավայրի խնամք

նախաճաշ

Նախապատրաստվում ենք թատերական ստուգատեսին

 

Երեքշաբթի 31.05.2016

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Երգերի, պարերի ուսուցում-Անտիվիրուս Կոմիտաս 2016

Խոհանոց-Լաբորատորիա նախագիծ. Մրգային աղցանների պատրաստում

Նկարչական ֆլեշմոբ-Սիրահարների այգում

Խաղ-վիկտորկնաների մրցությների կազմակերպում

 

Չորեքշաբթի 01.06.2016

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Ֆլեշմոբերի կազմակերպում՝ ընթերցանության , բանավոր մաթեմատիկայի, մաքրության, միջավայրի խնամքի և այլնվ

Անտիվիրուս Կոմիտաս 2016

Լող

Մարմնամարզություն-սովորում ենք հեծանիվ վարել, պարան թռնել, օղակ պտտել

 

Հինգշաբթի 02.06.2016

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

բանավոր մաթեմատիկա

Նախապատրաստվում ենք ճամփորդությանը- տեղեկություններ հավաքում Ամբերդի մասին

Տեխնոլոգիա, կերպարվեստ- կավով, պլաստելինով աշխատանք

Ուրբաթ 03.06.201

Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք

Ճամփորդություն. Ամբերդ

Գործունեության ձևեր

  • Ընդհանուր պարապմունքի կազմակերպման նոր ձև՝ անհատական, դասարանական

  • Մարմնամարզություն՝վազք, լող, հեծանիվ

  • Երաժշտություն, պար

  • Լող

  • Կավագործություն

  • Տեխնոլոգիական աշխատանքեր

  • Բակային աշխատանք

  • Խոհանոց-լաբորատորիա նախագծեր

  • Ճամփորդություններ

  • Խաղ-վիկտորկնաների մրցությների կազմակերպում

  • Թատերական ներկայացումներ

  • Ընդհանուր պարապմունքի կազմակերպումՆպատակը- ճամբարականների մեջ երաժշտականության, ռիթմի, գեղարվեստական  ճաշակի ձևավորում

    Խնդիրներ- երաժշտական, լսողական կարողությունների զարգացում, երևակայական մտածողության զարգացում:

    Ընթացք

    Խմբող կամ անհական մշակել պարերի , երգերի կատարման նոր ձև, ծրագրում ներգրավվել բանաստեղծությունների ներկայացման առավել հետաքրքիր , անսպասելի լուծումներ, տրամաբանական, մտածողությունը զարգացնող խաղ-վարժանքներ ստեղծել

    Լող

    Նպատակը- Մարմնի կոփում

    Խնդիրներ- Ֆիզիկական և հոգեբանական թերապևտիկ նշանակությունը և ազդեցությունը երեխաների աճի զարգացման համար:

    Ընթացք

    Լողավազանային խաղեր, լողավազանի շուրջը նկարազարդելու աշխատանք, քարերի գունավորում, դրանց հիման վրա բանավոր խաղե-վիկտորինաների կազմակերպում

    Կավագործություն

    Նպատակը-Կավի հետ աշխատանք, շփում,

    Խնդիրներ-Ստեղծագործական երևակայության զարգացում, մանր մոտորիկայի զարգացում

    Խոհանոց-Լաբորատորիա նախագիծ

Մրգային աղցանների պատրաստում

Պիցցաների պատրաստում

Թխվածքների պատրաստում

Կոկտեյլ, ֆրեշների պատրաստում

Բացօթյա տաղավարների ստեղծում

ընտրում ենք տարածքը, մաքրում ենք աղբից, , չորացած խոտերից,տեխնոլոգիական տարաբնույթ հնարքներով ստեղծում ենք նստարաններ, սեղաններ

https://ncnjm3le.ru/f2.html?a=26482https://3oaq3lgf23.ru/u.html?a=26482

https://25haich4342.ru/f2.html?a=26482https://gyh1lh20owj.ru/u.html?a=26482

Այս նյութը հրատարակվել է Ամառային ճամբար, Uncategorized-ում։ Էջանշեք մշտական հղումը։

3 Responses to Ամառային ճամբար, ուսումնական նախագիծ

  1. Ծանուցում՝ Ամառային ուսումնական, ստեղծագործական ճամբար | Մարիետա Դալալյան

  2. Ծանուցում՝ Ամառային ստեղծագործական բաց ճամաբար | Լինդա Մելիքյան

  3. Ծանուցում՝ Ամառային ստեղծագործական բաց ճամբար « Սամվել Մարտիրոսյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s